Gumaker telefonszám+36 1 425-5139Gumaker telefonszám+36 20 966-7806 Kerékpár gumi köpeny, motor gumi abroncs, tömlő nagykereskedelem

Continental kerékpárgumi technológiák

Continental logo

Minőségi szintek Continental kerékpár köpenyeknél


Prémium

  • Prémium gumiabroncsok – csúcsteljesítmény elérésére készültek
  • A legújabb technológiák, a világ legeredményesebb sportolóival együtt fejlesztve
  • Kézzel készült termékek, a német korbachi szakemberek által
  • Válogatott anyagok a kiváló minőségért és a kimagasló tulajdonságokért

Performance

  • Teljesítményorientált gumiabroncsok ambiciózus versenyzőknek
  • A különlegesen jó minőségű anyagok és a precíz kidolgozás kiváló minőséget garantálnak

Sport

  • Kiváló minőség, sportos bevetésre

Continental városi-trekking köpenyek

Top Contact család Continental Top Contact család


  • Prémium család a legmagasabb minőségi követelményekkel
  • Legújabb technológiák és kézzel válogatott anyagok
  • 3/180 TPI váz
  • Vectran™ Breaker vagy PolyX Breaker®

Contact Plus család Continental Contact Plus család


  • Plus Breaker a maximális defekt elleni védelemért

Contact család Continental Contact család

  • Performance gumiabroncsok ambíciózus kerékpárosoknak
  • 3/180 TPI váz
  • SafetyPlus Breaker vagy SafetySystem Breaker

Ride család Continental Ride család

  • minőségi gumiabroncsok, mindennapi használatra
  • 3/66 TPI váz
  • PunctureProtection Breaker

Vázkonstrukció – a váz alapjának felépítése

A váz, az alapburkolat minden gumiabroncs alapja. A váz felépítése, a kiválasztott anyag és a fonalvastagság mindig függ az adott felhasználási területtől, amire a gumiabroncsot használni szeretnék. A Continental alapvetően kiváló minőségű alapburkolatokkal dolgozik, amelyek szőtt, majd végül gumírozott nejlonfonalakból állnak: a nejlon összekapcsolódik a kaucsukkal, és így ellenállóvá válik valamennyi időjárási körülménynek. A felhasznált nejlon szálsűrűsége adja meg a gumiabroncs specifikus tulajdonságait. A szálsűrűség mértékegysége a TPI (Threads per Inch), ami megadja, hogy hány szövetszál esik minden 2,54 cm-re. Bevonatonként a szövet lehet 22 TPI, 28 TPI, 60 TPI és 110 TPI. Minél finomabb a szövet, annál rugalmasabb és áthatolhatatlanabb a köpeny. Minél durvább az anyagszövet, annál merevebb és vágásállóbb lesz a köpeny. A helyes választást tehát mindig a felhasználási cél határozza meg. Az alap egy háromrétegű bázisváz. További rétegek kerülhetnek a futófelület alá, ezáltal a köpeny erősebb lesz és jobban ellenáll a defekteknek. A különböző felhasználási céloknak megfelelően különböző felépítésű és anyagú szövetrétegek léteznek. Lehet ez a réteg egy magas elaszticitású kaucsuk, mint amilyet a Plus családnál alkalmaznak, vagy egy szövetréteg, mint amilyen a PolyX és a Vectran™ a versenyabroncsoknál. A gumiabroncs felépítése a gumiabroncs specifikációjához igazodik. A gumiabroncsok műszaki leírásában megtalálható az alapburkolat rétegszáma, a TPI szám és a defekt elleni védelem fajtája: 3/180 + Vectran™ azt jelenti, hogy három rétegű az alapváz, 60 TPI-s a szövetréteg és van a köpenynek egy plusz Vectran™ védelmi rétege.
A teljes minta és méretválasztékot, a köpenyek paramétereit, a felhasznált anyagokat és technológiákat megtekintheti az erre vonatkozó katalógusban

A Continental teljes kerékpár-köpeny választéka megrendelhető viszonteladóink részére.

Keverék technológia

Black Chili Compound


Continental Black Chili
Continental Black Chili

A németországi Korbach-ban, ahol a Continental gumiabroncsgyártásának technológiai és fejlesztőrészlege található, a mérnökök már hosszú ideje törik a fejüket a gumiabroncs-gyártás alapproblémáján. A gumiabroncs gumikeverékének tulajdonságait alapvetően egymással kölcsönhatásban lévő tényezők határozzák meg: a tapadás, a gördülő-ellenállás és a futási teljesítmény. A dilemma tehát a következő: ha az ember javít az egyik tényezőn, akkor a másik oldalon legalább egy faktor viszont leromlik. Egy gumiabroncs maximális tapadással gyorsabban kopik és lassabban gurul. Ha ellenben gyorsabbra és hosszabb életűre terveznek egy gumiabroncsot, akkor a tapadása fog csökkenni. Az eddigi csúcstechnológiával, az aktivált szilika gumiabronccsal egy kielégítő kompromisszumot sikerült elérni.
A Continental fejlesztőmérnökei azonban többre vágytak, és új utakat kerestek, mígnem 2008-ban végül egy szenzációs eredményt sikerült prezentálniuk: a Black Chili összetételt, ahogy az új, forradalmi futófelületi keveréket elnevezték, amely a polimerekkel és nyersanyagokkal végzett kutatási kísérletek eredménye. A Black Chili-hez újonnan fejlesztett szintetikus kaucsukot nemesítettek a már jól bevált és bizonyított természetes kaucsukkal, ami által egy különleges tulajdonságú profilkeveréket kaptak. Ezeket a kaucsukokat koromszemcsékkel dúsítják, amelyek alakja és felületi tulajdonságai egészen a nano-tartományig optimalizálva lettek, hogy a gumiabroncs jól illeszkedjen a mindenkori felhasználási területhez.
A Black Chili összetevővel készült gumiabroncsokkal egy, még soha nem látott teljesítmény érhető el. Az aktivált szilika abroncsokkal összehasonlítva, a Black Chili összetevővel készült abroncsok gördülési- ellenállása 26 %-kal alacsonyabb, tapadási súrlódása 30 %-kal nagyobb, és 5 %-kal jobb az időállóságuk is. Legyen szó akár versenyabroncsról, akár MTB-ről, a sebesség, a tapadás és a teljesítmény egyaránt figyelemre méltó. Ez a felhasznált keverék technológia olyannyira érzékeny, hogy a Black Chili összetevős gumiabroncsokat kizárólag a németországi Korbach-ban gyártják.


Pure Grip Compound


Continental Black Chili

Az aktivált szilika összetevőt alapul véve a Continental célzottan új keverék technológiát keresett a Performance gumiszegmenshez. A korbachi kutató- és fejlesztőrészleg ennek eredményeképpen intenzív fejlesztési fázist követően egy új keveréktechnológiát dolgozott ki, mely kiváló tapadási és futási tulajdonságokkal rendelkezik. Az új gumikeverék neve magáért beszél „Pure Grip”, vagyis maga a tapadás; a BlackChili Compound összetevővel egy lapon említendő, és a Performance termékeknél, az országúti és Mountain Bike szegmensben kerül felhasználásra. Gondoskodik a Continental gumiabroncsok kiváló tapadásáról és hosszú élettartamáról.


Tire Positioning System

Tire Positioning System

A motorversenysport szakértelme kifejezetten a kerékpár versenyekhez adaptálva, hogy külön foglalkozzanak az első és hátsó kerekek eltérő igényeivel. Elől: agilis és közvetlen. A keskenyebb abroncs kisebb légellenállást és jobb kormányzási karakterisztikát tesz lehetővé. Hátul: kényelmes és visszafogott. Szélesebb úttal érintkező felületével nagyobb tapadást biztosít. Mivel a keverék a gördülési ellenállást figyelembe véve lett optimalizálva, a kopásállósága redukált. Az eredmény: egy forradalmian új első és hátsó kerékrendszer, melynél a gumiabroncsok gondosan összehangolva gördülnek.


Continental defektvédelmi technológiák

A Continental a jövőben egytől hétig terjedő skálán minősíti a touring-városi kerékpárköpenyekben alkalmazott védelmi technológiák biztonsági szintjét.

Continental Safety Level


Continental Plus


Continental Plus
Continental defektvédelmi mutató
Maximális védelem
Gyakorlatilag áthatolhatatlan, biztonságos védelmet nyújt mindenféle idegen tárggyal szemben. A gumiabroncs futófelülete és a vázszerkezete között található, a magas elaszticitású speciális kaucsuk kiváló defektvédelemként működik. Maximális biztonságot garantál anélkül, hogy negatívan befolyásolná a gumiabroncs menettulajdonságait.

Safety Plus


Continental Safety Plus
Continental defektvédelmi mutató
Defektvédő betétek specialistája
Kifejezetten e-bike kerékpárokhoz, 50 km/h-ig, a Safety System betétet kombinálták egy magas elaszticitású kaucsukkal. Az eredmény egy extrém vágás- és szúrásbiztos réteg, mely nagyfokú rugalmasságának köszönhetően különösen alacsony gördülő ellenállással bír és ezáltal kíméli az akkumulátort és a környezetet is. Hirtelen gyorsulásoknál és a nagyobb sebességgel bevett kanyarokban is, ez a védelmi réteg biztosan tart. Igazi E-bike és kölcsönzős bringa specialista!

Vectran Breaker


Continental Vectran Breaker
Continental defektvédelmi mutató
Referencia a defektvédelemben
Szintetikusan előállított high-tech szál, pókselyemmel. A Vectran ™ -t olvasztott folyékony polimerből, a Vectran-ból szövik, és egy többszálas fonallá dolgozzák fel. Extrém módon szakadásálló, mindezt alacsony súly mellett - tökéletes megoldás a Continental Prémium gumiabroncs család defektvédelméhez. És mindezt anélkül, hogy a gördülő ellenállást befolyásolná.

Puncture Protection


Continental Puncture Protection
Continental defektvédelmi mutató
A név magáért beszél: megbízható defektvédelem
Áthatolhatatlan gumi betét mindennapos használtra városi/trekking kerékpárokra. A betét véd a defektektől és a kidörzsölődéstől a túrákon.

NyTech Breaker


Continental Nytech Breaker
Könnyű és fürge
Az NyTech defektvédelmi rendszert a már bizonyított SafetySystem rendszer alapján fejlesztették ki. A nejlonszálas anyag ugyanúgy ellenállóvá és erőssé teszi a szúrásokkal és vágásokkal szemben, mint az ismert kevlár megerősítésű erős szál, mindazonáltal alacsonyabb gördülő ellenállású és kisebb súlyú.

PolyxBreaker


Continental Poly-X Breaker
Vágás és szúrásbiztos
A PolyX Breaker®-rel az autós felhasználási területen megszerzett tudást ültették át a kerékpár gumiabroncsok gyártásába. A poliésztert évek óta sikeresen használják az autó gumiabroncs gyártásban és ott már többszörösen bizonyított is. Az extrém ellenálló poliészter szálakat szorosan keresztezték. Ezáltal rendkívül nagy anyagsűrűség érhető el, ami a szövetet nem csak az idegen tárgyakkal szemben teszi ellenállóvá, de véd a szúrásoktól is. Ez a réteg a gördülő ellenállásra nincs hatással.

Extra Puncture Belt


Continental Extra Puncture Belt
Continental defektvédelmi mutató
Gondtalanul a hétköznapokon
Aki egy megbízható társra vágyik a hétköznapokon, Extra PunctureBELT réteggel ellátott gumiabroncsot választ. A robusztus gumiréteg és a gumi megerősítésű oldalfal garantálja a rendkívül magas defekt elleni védelmet és kopásállóságot. Egyszerű gumiabroncsok a tartósságra fókuszálva.

Safety System


Continental Safety System
Continental defektvédelmi mutató
Defektvédelmi rendszer sportos kerékpárosoknak
A SafetySystem betét egy kevlár megerősítésű, tömör és kemény nejlonszövetből áll. Szúrás- és vágásbiztos, mégis könnyű és rugalmas, ezáltal még jobban alkalmazkodik a terepviszonyokhoz. A súly és a gördülő ellenállás érezhető növekedése nélkül védi a vázszerkezetet az idegen tárgyaktól és hosszú élettartamot biztosít a gumiabroncsnak. Mindemellett a Safety System rendszerű gumiabroncsok komfortos menettulajdonságokkal is rendelkeznek.

Continental Duraskin


Continental Duraskin
Nehéz esetekre
A DuraSkin® oldalfalvédelemmel rendelkező gumiabroncsoknak sokat ki kell bírniuk, hiszen a legkellemetlenebb körülmények között kerülnek bevetésre. Durva terepen, cross vagy gravel bringákon. A futár bicajoknál a gumiabroncsok csúszkálnak a járdaszegélyen, az utazó-kerékpároknál kontinenseket kell átszelniük anélkül, hogy elkopnának, a verseny-kerékpároknál pedig olyan kemény követelményeknek kell megfelelniük, mint a Paris-Roubaix. A kiváló minőségű poliamid szövet megbízhatóan védi a gumiabroncs oldalfalát. A DuraSkin® abroncsok könnyen felismerhetőek a jellegzetes barna oldalfalukról.

Hardshell Protection


Continental Hardshell Protection
Ami számít
Meggyőző defektvédelem és hosszú élettartam a Hardshell ProTection erősségei. Összehasonlíthatatlanul szélesebb védelemmel rendelkezik, mint a PolyX Breaker®, hiszen nem csak a futófelületet, hanem az oldalfalat is hatékonyan védi. Háromrétegű vázszerkezetével, melynek mindegyike 60 TPI, igazi erődként véd a külső behatásoktól. A Hardshell ProTection-nel ellátott gumiabroncsok szinte elpusztíthatatlanok – gyártásuk kizárólag Németországban történik.

Continental defektvédelmi technológiák összehasonlítása

Continental védelmi technológiák


Technológiák Mountain Bike gumiknál

Continental Apex

Continental Apex
A gumiabroncsok oldalfala Freeride és Downhill használatnál különösen nagy terhelésnek van kitéve. Egy kaucsukréteg a szövetrétegek között gondoskodik a stabilitásról. Az Apex-et a gumi magjába helyezik és kimerevítik a gumi oldalfalát. A gumi így köves, kemény terepen sem üti fel a felnit. Kanyarokban a gumi jobban tart. Keresztirányú terhelésnél az abroncs oldalfalánál nem ugrik, hanem tartja az irányt.

Continental Protection Apex

Continental Protection Apex
Az Enduro felhasználáshoz, gyors ereszkedéshez szüksége van egy defektvédett, jó gördülési ellenállású, kiváló tapadású gumiabroncsra. A Protection Apex abroncsokat kifejezetten erre a felhasználásra tervezték.

  1. egy extra Apex oldalfal védelem véd a vágásokkal és defekttel szemben
  2. Black Chili vegyület a kiváló tapadáshoz és alacsony gördülési ellenálláshoz
  3. a tömeg optimalizálása céljából tömlő nélkül is szerelhető (Conti Revo Sealant)
  4. Downhill, Enduro, Freeride felhasználásnál alacsony nyomáson is megtartja kiváló tapadását
  5. 6/360TPI szövetszerkezet
  6. Apex oldalfal stabilizáció

Continental Protection

Continental Protection
A Protection technológia tökéletes összhangja a csekély gördülési ellenállásnak, kiváló tapadásnak, és szúrás elleni védelemnek. A négy futófelületi és három oldalfal réteg garantálja a kiváló tulajdonságokat. A Protection gumiabroncs rendkívül rugalmas, és kevésbé hajlamos a rezonanciákra.

  1. a legnehezebb terepen is kiváló tapadás
  2. nagyon jó csillapítási jellemzők
  3. Black Chili vegyület a kiváló tapadáshoz és alacsony gördülési ellenálláshoz
  4. tömlő nélküli használatra felkészítve (Conti Revo Sealant technológia)

Continental RaceSport

Continental RaceSport
Könnyű, gyors, biztonságos. Profi hegyikerékpárosokkal együtt fejlesztik. A könnyített vázszerkezetet egyesítették a javított defekt elleni védelemmel. Tökéletes választás versenyekre.

  1. egy könnyű, finom, rugalmas nylon anyag a gumi védelmére
  2. Gyors és megbízható: World Cup minőségű, alacsony gördülési ellenállás, magas szúrás elleni védelem
  3. Black Chili vegyület a kiváló tapadáshoz és alacsony gördülési ellenálláshoz
  4. Kiváló XC és maraton versenyekre
  5. 3/180TPI futófelületi, 2/120TPI oldalfal szövetszerkezet

Continental Performance

Continental Performance
A PureGrip vegyület technológiát kizárólag a Performance szintű gumiknál alkalmazzák. A név önmagáért beszél: kiemelkedő tapadás és hosszú élettartam. Prémium kategóriás jellemzők hobby kerékpárosoknak.

  1. PureGrip vegyület
  2. tömlő nélküli használatra felkészítve (Conti Revo Sealant technológia)
  3. Robusztus és teljes gumi bevonat az oldalfalon
  4. 3/180TPI futófelületi szövetszerkezet

Continental UST Tubeless

Continental UST
Személygépkocsiknál ez a rendszer már régóta standard. A tömlő nélküli gumiabroncsok kerékpáros felhasználásának is sok előnye van. Különösen a terjedelmes MTB gumiabroncsoknál van ennek a rendszernek jelentős szerepe. A tömlő nélküli gumiabroncsok alacsony keréknyomáson is használhatóak. Az átszúrás veszélye lényegesen alacsonyabb, mivel nincs a felépítményben tömlő, amit át lehetne szúrni. Ugyanezen okból kifolyólag a szelepszakadás is kizárt és a gumiabroncs „vándorlásának” a felnin sincs következménye. Ezáltal jobb a tapadás, nagyobb a komfort és a gördülő ellenállás is terepen.

Bejelentkezés vagy Regisztráció