Gumaker telefonszám+36 1 425-5139Gumaker telefonszám+36 20 966-7806 Kerékpár gumi köpeny, motor gumi abroncs, tömlő nagykereskedelem

Bükk Maraton

Bükk Maraton (2017 augusztus 06)

Ez volt az első Bükk maratonom, így próbáltam jól felkészülni rá.
A mostanában tomboló meleg itt is kitartott, ennek megfelelően készültem rá és edzettem az iszonyat melegekben.Rajtnál sikerült gyakorlatilag az első sorba beállni. Nagyon meleg volt, de az nyugtatott, hogy másnak is ugyanannyira meleg van. A rajtnál meglepődtem, mert nem mentünk őrült tempót, vagy mentünk, de sikerült tartanom az elejét, 10 méterre voltam lemaradva tőlük. Így ment az első 10-12 km, amikor is egy szinte sík de emelkedős, gyors szakaszon a nyom szélén mentem és leakadt a pedál. Azonnal nullára álltam, szét térdeltem a kormányt és dobtam egy előre szaltót, vagyis egy felet. Seggre/derékra érkeztem, de a bringa még mindig a lábam között volt :DDDD
Szerencsére egy karcolás nélkül megúsztam, a váltóm azonban elhajlott és a legnehezebb, valamint a két legkönnyebb fokozatot nem tudtam használni. Ennek köszönhetően az egyik fontos mászáson tolnom kellett. Az esésnél megint páran megelőztek, a mászáson pedig megléptek előlem, így megint minden taktikát sutba vágva vicsorogva, nyélen kellett folytatnom a versenyt.
Szerencsére egy sráccal összeálltunk és húztuk egymást a hátralévő időben. Utolértünk embereket, de nem tudtam hol is állhatunk helyileg. Mikor visszaértünk a faluba megláttam a távolban egy kategóriabelit és ami még bennem volt, azt a pedálokba préseltem. A cél előtti egyenes elején megelőztem és ezt az előnyt csak 100 méterig kellett tartanom és így is haladtunk át a célvonalon. Miklós Fejes szpíker bemondta a nevem és eredményem, ami 2. helyet jelentette MEGINT! :D Úgy látszik bármi történik ez a helyezés idénre bérbe van adva nekem.
A verseny reggele nem indult jól, hajnali 4-kor ébresztett a testem és kiadott magából alul-felül mindent. 40 perc szenvedés után még egy kicsit visszaaludtam, de csak 20 percre, mert indulni kellett. Ezek ellenére nem csüggedek, mert a Top Maraton sorozatban jelenleg vezetem az összetettet. A Mitas Scylla gumijai a murvás nagy tempós poros részeken jól tartottak, kicsit a nyomást rosszul választottam meg, 2 tizeddel kevesebb kellett volna.